Olivia Roks
15 July 2025
Onder de nieuwe zonverzorgingsproducten is Photo Regul van Esthederm veel meer dan alleen een zonverzorgingsproduct: deze beschermende gezichtsbehandeling voorkomt en vermindert pigmentvlekken, terwijl het een stralende, egale bruine teint onthult. Dankzij een synergie van krachtige actieve ingrediënten en gepatenteerde technologieën blokkeert het de mechanismen die verantwoordelijk zijn voor hyperpigmentatie, terwijl het de gecontroleerde melanineproductie stimuleert. Het resultaat: een gouden, langdurig bruine teint zonder ongewenste vlekken. De unieke cellulaire formule beschermt de huid ook tegen fotoveroudering en behoudt haar natuurlijke glans.
Voor een huid als een godin onthult Nuxe haar eerste sublimerende zonneolie, verkrijgbaar in SPF 30 en SPF 50, met een lichte, niet-vette textuur, verrijkt met 100% natuurlijke gouden parels voor een onweerstaanbare gloed. De olie is waterbestendig en beschermt effectief tegen UVA/UVB-stralen en blauw licht dankzij een gepatenteerd filtersysteem. Het plantaardige duo van rijst en rozemarijn gaat fotoveroudering tegen, terwijl de parelachtige finish alle huidtinten verlicht.
Een must-have in je koffer deze zomer, deze crème verzacht en hydrateert de huid onmiddellijk na blootstelling aan de zon. Het beschermt tegen UV-schade en ontstekingen.
Om de zomer in te ademen, gaat er niets boven een geur die je meeneemt op reis, zelfs vanuit het comfort van je eigen huis! Wij zijn verliefd geworden op ‘Sunkissed Goddess’, een exclusieve geur die een vaste waarde is geworden in het zeer chique Kilian huis. De topnoten van bergamot en neroli roepen perfect zoetheid en sensualiteit op, vermengd met een exotisch hart van ylang-ylang en tiarebloem. Maar wat het meest aantrekt is de geur van kokosnoot en vanille, een combinatie die zowel diep troostend is als doet denken aan het meest schuldige genot. Verslavend.
Phyto Plage is geïnspireerd op het blonde haar van iconen uit de jaren 70 en beschermt het haar al sinds 1974 tegen zon, zout en chloor om het glanzend, zacht en soepel te houden. Dit avant-gardistische product inspireerde zelfs de wet look trend, de tijdloze strandstijl. 50 jaar later blijft Phyto Plage schitteren. Elke zomer worden er wereldwijd 2 flessen per minuut verkocht! En om deze verjaardag in stijl te vieren, heeft dit icoon een make-over gekregen, met een nog natuurlijkere formule die net zo onweerstaanbaar is als altijd.
Met zijn uitstekende ingrediënten is Cair het nieuwste haarverzorgingsmerk dat ontdekt is, opgericht door de makers van het zeer trendy “La Bonne Brosse”. Wat is er nieuw? Een beschermende haarolie. Trakteer je haar op deskundige, zintuiglijke verzorging met deze zijdezachte beschermende olie. De cocktail van gefermenteerde plantenoliën en vitamine E werkt als een anti-UV en anti-kroes schild. Zelfs als het gekleurd is, blijft je haar de hele zomer lang stralend en soepel. Een lichte textuur, natuurlijke glans en een dagelijkse routine die het verschil maakt.
Publicité
Publicité