• HLCÉ

AIX Rosé viert de zomer met een playlist op maat

MuziekWijnZomer

Redactie

16 June 2025

Om samen te vallen met de komst van de zomer biedt Maison Saint Aix een unieke zintuiglijke ervaring die wijn en muziek combineert. 21 juni, de officiële start van de zomer, markeert de release van de nieuwe AIXperiences afspeellijst onder de zon, ontworpen in samenwerking met Playlister.

De muzikale dimensie, die vaak onderschat wordt inde wereld van de oenologie, is een grote verrijking van de wijnproefervaring. Met dit in gedachten, AIX Rosé en Playlister‘s werelds grootste specialist op het gebied van muzikale creatie, hun expertise gebundeld om een geluidsselectie te creëren die is ontworpen als een echte food-wine-music pairing.

S’inspirant de la complicité entre chefs et sommeliers, les deux partenaires ont élaboré une bande-son qui accompagne et prolonge l’expérience de dégustation. À travers 30 titres soigneusement choisis, cette seconde édition prolonge le succès rencontré par la playlist printanière, en proposant une ambiance fluide et harmonieuse, idéale pour les journées ensoleillées.

Een soundtrack voor de zomer

© AIX Rosé

AIXperiences sous le soleil puise son inspiration dans l’atmosphère estivale et dans le profil aromatique du millésime 2024 d’AIX Rosé, déjà plusieurs fois récompensé. Les sonorités soul et house sélectionnées traduisent l’esprit de la saison : des après-midis qui s’étirent, des soirées en extérieur et des instants de convivialité partagés sous un ciel dégagé.

Of het nu gaat om een lunch op het terras, een dag op het strand, een roadtrip of een diner met vrienden, deze afspeellijst begeleidt elk moment, zodat gasten geen dj hoeven te spelen en er de hele dag door een consistente, rustgevende sfeer heerst.

Een filosofie van levenskunst

© AIX Rosé

Voor Victor Verhoef, Marketing Director van Maison Saint Aix, is deze aanpak in lijn met het DNA van het merk. “Of het nu gaat om het delen van een goede tijd met vrienden onder het genot van een goede wijn, muziek en een maaltijd, of de lancering van AIX, het geluid dat onze wijn en onze filosofie vertegenwoordigt is altijd van bijzonder belang geweest”, benadrukt hij. Door opnieuw samen te werken met Playlister wil AIX Rosé zijn consumenten een complete ervaring bieden, waarbij elk detail bijdraagt aan de harmonie van het moment.

Speciaal lobbyforum voor vastgoedmakelaars

Jetset & Adel

Op dinsdag 10 juni vierde het LOBBY-team in het iconische Claridge, een voormalig cabaret in Brussel, de lancering van het nieuwe vastgoedtijdschrift met een glas Guy Dumangin bubbels. Zoals bij elk van onze evenementen hadden we een aantal boeiende sprekers uitgenodigd, waaronder Next Day Real Estate, Infobeton, AG Real Estate, GCEA, Belgian Workspace Association, Koramic Real Estate en James Realty. Dit alles onder leiding van de getalenteerde moderator Barbara Louys. Na het debat kwamen de ongeveer 150 deelnemers samen voor een netwerkcocktail. Niet vergeten: ons volgende speciale Finance event vindt plaats op woensdag 10 september in de Cercle Gaulois, en belooft net zo geweldig te worden!

10/06/2025

De Roaring Twenties, helemaal bij de tijd!

Food & Wijn

In Antwerpen gaat het woord zo vaak rond dat iedereen weet wat er zich achter de – zeer – discrete deur van dit adres in het zuiden van de stad bevindt. Het mooie herenhuis met art-deco-invloeden is de thuisbasis van het gastronomische restaurant van chef-kok Gino Lemmens en zijn vrouw Katia Kulakova: Les Années Folles. Hoewel de keuken hier briljant geïnspireerd is op de grote klassiekers van de Frans-Belgische bourgeoiskook, is wat je proeft perfect van deze tijd!

Alle artikels