De muzikale dimensie, die vaak onderschat wordt inde wereld van de oenologie, is een grote verrijking van de wijnproefervaring. Met dit in gedachten, AIX Rosé en Playlister‘s werelds grootste specialist op het gebied van muzikale creatie, hun expertise gebundeld om een geluidsselectie te creëren die is ontworpen als een echte food-wine-music pairing.
S’inspirant de la complicité entre chefs et sommeliers, les deux partenaires ont élaboré une bande-son qui accompagne et prolonge l’expérience de dégustation. À travers 30 titres soigneusement choisis, cette seconde édition prolonge le succès rencontré par la playlist printanière, en proposant une ambiance fluide et harmonieuse, idéale pour les journées ensoleillées.
© AIX Rosé
AIXperiences sous le soleil puise son inspiration dans l’atmosphère estivale et dans le profil aromatique du millésime 2024 d’AIX Rosé, déjà plusieurs fois récompensé. Les sonorités soul et house sélectionnées traduisent l’esprit de la saison : des après-midis qui s’étirent, des soirées en extérieur et des instants de convivialité partagés sous un ciel dégagé.
Of het nu gaat om een lunch op het terras, een dag op het strand, een roadtrip of een diner met vrienden, deze afspeellijst begeleidt elk moment, zodat gasten geen dj hoeven te spelen en er de hele dag door een consistente, rustgevende sfeer heerst.
© AIX Rosé
Voor Victor Verhoef, Marketing Director van Maison Saint Aix, is deze aanpak in lijn met het DNA van het merk. “Of het nu gaat om het delen van een goede tijd met vrienden onder het genot van een goede wijn, muziek en een maaltijd, of de lancering van AIX, het geluid dat onze wijn en onze filosofie vertegenwoordigt is altijd van bijzonder belang geweest”, benadrukt hij. Door opnieuw samen te werken met Playlister wil AIX Rosé zijn consumenten een complete ervaring bieden, waarbij elk detail bijdraagt aan de harmonie van het moment.